Åska och blixtar men inte en droppe regn...

Eller jo, det har nog kommit kanske fem droppar regn. Det är marginellt svalare. Det slog mig häromdagen hur otroligt väderfixerade vi svenskar är, inte bara när vi som jag befinner oss i tropikerna, men överlag. Fast det kanske inte är så konstigt, eftersom vi måste klä oss efter väder och så vidare. Här vet man att det kommer att vara varmt, och med största sannolikhet sol. Känns som det enda jag gör är att prata om vädret, och ingen förstår mig! Ingen vill delta i mina molnspaningar, eller diskutera huruvida det faktum att solen gått ner i säck betyder att det kommer att regna nästa dag. Ingen förstår mig!

Idag stänger vi tidigt och hittar på hyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback