Frågestund; mitt hår

Jag har, som ni har sett, flätat håret. Detta uppskattas mycket av lokalbefolkningen. Har dock fått några frågor som jag vill besvara på detta sätt, så att alla kan ta del av de mycket viktiga svaren;

* Ja, vita ser spännande ut i flätor. Om jag inte har det uppsatt i en knut ser jag ut som en eurodiscostjärna från 1990-talet. Men det är ju retro och fint. (Erykah Badu är målet, om jag har ett sådant för mitt utseende)

* Jag har skydd på huvudet när jag går ut - scarves eller likande. Det funkar inte att smörja skallen med solskydd...det blev väldigt kladdigt. Och förresten orkar jag inte vara ute i solen mer än fem minuter åt gången. Världens tråkigaste aktivitet är utan tveka att sola. Det är själsdödande.

* Det gjorde ganska ont att göra flätorna, särskilt de på höger sida, bak på skallen. Men jag sa inte ett pip och fick berömm av frisören. (Vill haft en klubba) Tyvärr kommer de att hålla max 2 veckor, sedan måste jag göra om dem. Eller något annat liknande.

* Det finns extensions, löshår som är inflätat i mitt riktiga hår, i min hårfärg. Eller ja, min färgade färg så alltså.

Det var ju trevligt med en frågestund. Någon som har några fler frågor?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback