...hej igen...

Understimulerad, jag? Nu vet jag inte vad du pratar om... Nejdå, jag jobbar på, men det är inte jättelätt att få tag på folk till höger och vänster när varken deras telefonnummer eller mailadresser fungerar. Damn you people!

Har skaffat mig ett litet sidoprojet, ska praktisera någon eller några dagar i veckan på en organisation som heter A Gieva. De jobbar bland annat med att informera om fördelarna med att utbilda sig och då passar jag ju in väldigt bra. Om man utbildar sig kan man hamna vart som helst i världen. Typ Nigeria. (
www.gieva.org)

Det blir inte svalare, det vill jag lova. Jag är lite orolig att jag tycker att det är så skönt att hänga på Rolis kontor med dess luftkonditionering, det ska jag inte vänja mig vid att jag kan göra. Fy Elin, fy.

På vägen till lunchstället diskuterade R och S hur R lättast ska gå tillväga för att skaffa sitt körkort. S kände någon som jobbat för Nigerias motsvarighet till Vägverket och som skulle ordna biffen för runt N5000, dvs. 350 kr. Take a hint Vägverket, det säger jag bara. TAKE A HINT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback