Icke sa Nicke!

Nu har jag varit och halsat pa pa den svenska ambassaden, men de vart inte speciellt glada over att se mig. (Obegripligt, jag vet) Jag hade fatt for mig att man skulle titta in och saga hej for att meddela att man var i landet och hade det bra, men istallet verkade de mest tycka att jag var i vagen. Da gick jag och hangde med vakterna vid ambassadens grind en stund istallet, de var mycket trevligare.

Nu sitter jag och funderar pa hur jag ska kunna fa till en intervju med medlemmarna i House Committee on Women in Parliament - en del av landets riksdag alltsa. Undrar jag om det funkar att traska dit och fraga om nagon vill ata lunch...

Kommentarer
Postat av: Rickie

Elin. Alla gillar lunch. Du har din uppsats som i en liten ask!

2009-02-23 @ 19:24:35
Postat av: Nisse

Annars kan du ju pröva med det speciella handslaget du övat på.

2009-02-23 @ 20:11:39
Postat av: Maja

Det låter ju till at du trivs... :o)Tack för att jag får fölga med... Take care...

KRAM

2009-02-25 @ 07:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback