Helgens bravader

I morse hojtade min granne "Ojibo, you look hot!" när jag var på väg till bilen. Detta tolkade jag som att jag var svettig, det är ju så det brukar vara. Men han tyckte jag vart extra snygg idag, och det är ju alltid välkommet!

I lördags var det så varmt att vi alla trodde vi skulle gå åt. Vi hade på generatorn trots att det var dagsljus - väldigt ovanligt - bara för att få fläktarna att vispa runt den stekheta luften. Men sedan mina vänner, drog det ihop sig till ett hejdundrande åskväder och ett skyfall som hette duga. Massor med regn får vissa koenser här, där de flesta vägarna består av sand och jord. Det blir som små dammar skulle man kunna säga, eller typ...innanhav. Det regnade ett par timmar och sedan dess har det varit molnigt och klart mycket svalare, de två senaste nätterna har jag INTE vaknat kring tre av att jag är genomsvettig.

I helgen har jag också; varit på Wuse market och fått ett nervöst sammanbrott av alla försäljare som drar i en, lagat vår vattentunna genom att tända eld på plast och droppa den på sprickan, storstädat huset, solat 10 minuter, lagat couscous-sallad och ätit upp den.

Det var allt jag kom på just nu. Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Lena

Hej!

Shoppade du något? Finns det något kul att handla? Är det mest på marknader du handlar?

Kram

Ps. Jag vet att du alltid är vacker!

2009-04-06 @ 18:51:21
Postat av: Anonym

Singing in the drain? Hahahaha!

2009-04-06 @ 21:11:34
Postat av: Magnus Edlund

Jag vill också ha couscoussallad!

Postat av: xiaoxin

thank you for sharing

Postat av: Cheap Jordans

Thank you for taking the time to publish this information very useful!

2010-12-29 @ 02:40:06
URL: http://www.nike2us.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback